Vrácení zboží ve 14 dnech

1) Zakoupili jste výrobek na e-shopu EBshop.cz? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí. K e-shopovým objednávkám patří také nákupy, které jste provedli online a následně vyzvednuli v prodejně.

2) Zakoupili jste výrobek v prodejně? Pokud jste zaregistrováni na EBshop.cz, můžete takový výrobek vyměnit do 14 dní od zakoupení.

Jak vrátit zboží zakoupené v e-shopu?

- Vraťte výrobek do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Spolu s výrobkem nezapomeňte přiložit k vrácení také veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).
- Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního a neporušeného obalu.
- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy (vzor formuláře) společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):

BENEŠ & BENEŠ s.r.o.
Křížová 162
339 01 Klatovy

- Nebo zboží nejpozději do 14 dnů od převzetí přineste společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu EBshop (seznam zde).
- Peníze za zboží, popř. náklady na nejnižší přepravu vám budou vráceny do 14 dní stejným způsobem, jakým byly obdrženy.

Jak vrátit zboží zakoupené na prodejně?

- Máte v e-shopu EBshop.cz vytvořenou registraci? Nakoupili jste pod tímto účtem produkt v prodejně a chcete jej vrátit? Rádi vám ho vyměníme.
- Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste nejpozději do 14 dnů od koupě společně s dokladem o koupi na stejnou prodejnu EBshop, kde jste uskutečnili jeho nákup.
- Částka za zboží vám bude vrácena na dárkovou kartu ve stejné hodnotě, nebo si můžete koupit jakýkoliv jiný výrobek za stejnou či vyšší cenu.

Na které zboží se nevztahuje právo na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy, pokud se jedná o:

  1. Služby
    Např. pojištění zásilky, některé druhy přepravy, instalace spotřebiče, ...
  2. Zboží na zakázku
    Jedná se o zboží, které bylo vyrobeno nebo upraveno dle požadavků zákazníka.
  3. Hygienické výrobky
    Např. kartáčky, špuntová sluchátka, spodní prádlo, erotické pomůcky, ...
  4. Zboží podléhající rychlé zkáze
  5. Media
    Např. videohry, hudební nosiče, předplatné, ...
  6. Náhradní díl použitý v rámci servisního zásahu
    Pokud v rámci servisního zásahu došlo k instalaci nového náhradního dílu, tak již tento díl nelze vrátit.